|
Post by Taru on Nov 13, 2016 7:46:51 GMT -5
Piilovuoren yksityishaku 2017
- Tallipaikkoja vapaana 2 kpl
- Tallivuokra maksetaan kirjoittamalla tarina, osallistumalla muulla tavoin tallin toimintaan tai vastaamalla kuukausikirjeeseen
- Yksityisten omistajat saavat samanlaiset kaapit tallin sivuille kuin hoitajatkin
- Yksityisten omistajat saavat tehdä hevoselleen päiväkirjan Hoitovihkot -osioon
- Virtuaalirahaa yksityiset eivät saa, mutta merkkejä voi kerätä ja lisätehtäviä tehdä kuten hoitajatkin : )
Tallipaikkaa voit hakea kirjoittamalla viestin tähän keskusteluun:- Omistajan nimi ja sähköpostiosoite
- Hevosen esittely (nimi, rotu, sukupuoli, vähän luonteesta) + sivut
- Omistajan esittely (mitä ikinä keksitkään kertoa)
- Miksi haluatte Piilovuoreen
|
|
|
Post by Nicky on Nov 15, 2016 11:23:22 GMT -5
Minä, Nicky Crampton (nickyvirtu@gmail.com), tutummin Nicky olisin suomenhevosorilleni, Tuiskulan Katinkullalle, vailla tallipaikkaa. Piilovuori vaikutti meille sopivalle paikalle. Tuiskulan Katinkulta tottelee nimeä Kosti. Nuori suomenhevosori on lupsakka kaveri, joka ei aiheuta harmia. Kosti on kaikkien kaveria ja se ei tahdo aina ymmärtää, että kaikki eivät halua olla kaveria. Se on myös pää pilvissä liitäjä, josta kuitenkin povetaan napakkaa ja reipasta ratsua kenttäratsastukseen. Piilovuorihan sattui olemaan westernpainotteisempi, mutta voisihan sitä orin kanssa myös hieman harjoitella westernin alkeita. Orin sivut: cramptonhorses.weebly.com/tuiskulan-katinkulta.htmlKostin omistaja on 23-vuotias nainen, joka on suorasukainen ja tulee monien ihmisten kanssa toimeen. Nicky yrittää ajatella ensin kaiken positiivisesti ja naista nirpoo ihmisten turhanpäiväiset valitukset. Hän on huono pitämään suutaan kiinni ja lipsauttelee aina sanoja väärään aikaan väärässä paikassa. Rämäpäiseksi voisi hupparissa tai collegepaidassa ja tennareissa viihtyvää naista kutsua. Vaatteilla ei ole itsessään naiselle mitään väliä, kunhan ne ovat mukavat päällä. Olen kiinnostunut westernratsastuksesta ja Piilovuoren westernpainotteisuus vetää puoleensa. Tietenkin minun piti mennä ostamaan kenttäpainotteinen hevonen, mutta toisaalta eihän sillekään pieni westernin vääntäminen ole pahaksi. Olen myös etsinyt Piilovuoren kaltaista "pienempää" tallia, jossa olisi kuitenkin jo jonkinliasta elämää. Myös seikkaillessani Piilovuoren sivuilla tiesin jo, että tuonne minä haluan viedä hevosen, jos vain tallipaikkoja on! Piilovuori on kodikas paikka, jossa uskon, että minä ja Kosti viihtyisimme.
|
|
|
Post by Taru on Nov 15, 2016 14:15:10 GMT -5
Heippa Nicky! Tätä hakemusta ehdinkin jo odotella, ja miten komea Kosti onkaan! Olette hyvin tervetulleita asustelemaan Piilovuoreen, tottahan toki tänne aina yksi kenttäratsu sopii joukkoon Voit nyt rekisteröityä foorumille ja tehdä teille päiväkirjan hoitovihkot -boardille, minä lisään Kostin sivuille ja teen sinulle kaapin viimeistään viikonloppuna! Voit kuitenkin aloittaa tarinoimisen jo sitä ennenkin jos siltä tuntuu
|
|
|
Post by Mari Kotola on Dec 8, 2016 14:19:26 GMT -5
Olen Mari Kotola (foxtrial.v@gmail.com) ja hakisin tallipaikkaa ihanalle ponitammalleni Amarul's Peachesille, tutummin Peach tai Pitsi. Pitsi on siis nf-ox risteytysponitamma ja luonteeltaan se on säpäkkä, tarkka, mutta kuitenkin hyvin kiltti. Tamma stressaa tosin aika herkästi uusiin tilanteisiin ja paikkoihin, joten paikanvaihdos ei olisi kyllä lähiaikoinakaan vielä tulossa. Pitsi pitää kiireettömyydestä ja reagoi herkästi ihmisten mielialoihin. Mari Kotola on 22-vuotias hevos"tyttö" ja hevosia hän on harrastanut kymmenisen vuotta. Pitsi on Marin toinen hevonen ja pippurinen tamma vei naisen sydämen mennessään. Ulkonäöltään Mari on ruskeasilmäinen -ja tukkainen ja pituutta hänellä on 153cm. Muuten ei siis välttämättä ponilla ratsastelisi! Luonteeltaana Mari on avoin ja melko puhelias. Nainen sanoo negatiiviset asiat aina hienotunteisesti ja on hyvin ystävällinen luonne. Piilovuori vaikutti ihanan lämminhenkiseltä tallilta, ja juuri sopivalta perus harrasteluun. :-) Myös Pitsi osaa jo hieman westerniä, joten tallin painotus on myös passeli meille!
|
|
|
Post by Mari on Dec 8, 2016 14:20:39 GMT -5
|
|
|
Post by Taru on Dec 8, 2016 15:16:22 GMT -5
Heippa Mari & Pitsi! Onpa Pitsi kyllä ihana, olette lämpimästi tervetulleita Piilovuoreen! Sovitte molemmat varmasti hyvin joukkoon Voit rekisteröityä foorumille ja tehdä sitten Pitsille päiväkirjan hoitovihkot -osioon, lisään Pitsin sivuille ja teen sinulle kaapin viikonlopun aikana!
|
|
|
Post by Anni Hallamaa on Dec 20, 2016 18:57:05 GMT -5
Moikka! Olen Anni Hallamaa (nimimerkin Dico sub-hahmo), ja etsin tallipaikkaa orilleni Ripalle. Ripa on hieman hömelö "nuori"mies, joka kaipaa runsasta tarhailua ja mieluiten leikkisää tarhakaveria Itsestäni voisin kertoa sen verran, että olen hieman alle 30-vuotias nainen, ja koulutukseltani ratsastuksenopettaja. Olen mukava ja sosiaalinen, mutta katson kyllä pahalla silmällä, mikäli nään huonoa hevosten kohtelua. Lisäksi minulla on paha tapa korjailla virheitä muiden ratsastuksessa (ammattitauti...). Tällä hetkellä pidän taukoa opetushommista, ja etsinkin rauhallisempaa ympäristöä, jossa saisin rauhassa keskittyä hevoseni kouluttamiseen. Hevoseni on, niinkuin jo mainitsinkin 8-vuotias Eestin urheiluhevosori Lepmet's Spiral. Iästään huolimatta orin kanssa ei ole tehty paljoakaan, jonka vuoksi se ei ole ihan kaikkien käsiteltävissä, vaikka kiltti onkin. Ripalla on paljon energiaa, jota se purkaa mielellään pitkillä maastolenkeillä sekä muiden hevosten kanssa remuten. Tavoitteena ensi kaudelle olisivat tasaiset kisasuoritukset metrin luokissa, sekä kenties muutama 110 cm startti (Ripa kisaa porrastettuja). Lisäksi haluaisin mielenvirkistyksenä kokeilla Ripan kanssa muitakin lajeja, kuten kenttää, matkaratsastusta ja lännenratsastusta, hieman omasta fiiliksestä riippuen. Piilovuori vaikuttaa meille oivalliselta paikalta, rauhallisen sijaintinsa, maanläheisyytensä sekä hevosystävällisen ympäristönsä vuoksi. Vaikka treenausmahdollisuudet eivät aivan päätä hivelekään, uskon niiden riittävän meidän tarpeisiimme aivan hyvin. (Myös tallin ihana ulkoasu ja laadukkaat, persoonalliset kuvat kiehtovat! Plussaa myös pieni koko, sekä se, että ei vaadita himoaktiivisuutta. Siis juuri sellainen pieni paikka, mitä olen jo jonkin aikaa etsinyt). Western ei valitettavasti ole minulle kovinkaan tuttu laji, mutta enköhän minä ensimmäisellä alkeiskurssilla (vinkvink) pääse siitä perille
Sähköposti: dicolle@outlook.com Ripa
P.S. Ripalla ei tällä hetkellä ole luonnetta, mutta voin vaikka huomenna väsätä sellaisen, jos tässä kertomani ei riittänyt Tarkoitus siis joka tapauksessa kirjoittaa se jossain vaiheessa, mutta en halua ottaa harrastuksesta stressiä, vaan kirjoittelen juttuja sitä mukaa kun inspaa.
|
|
|
Post by Taru on Dec 22, 2016 10:51:03 GMT -5
Moikka Anni ja Ripa! Tottakai olette tervetulleita Piilovuoren porukkaan, ihana kuulla että talli kiehtoo! Treenausmahdollisuudet eivät tosiaan päätä huimaavat ole, mutta tarvittaessa lähistöltä löytyy myös pari maneesillista tallia, ratsastuskoulu ja yksityistalli joiden maneesia saa varmasti lainata halutessaan. Voit rekisteröityä nyt foorumille ja tehdä Ripalle päiväkirjan, niin minä päivittelen Piilovuoren sivut tässä tämän illan ja huomisen aikana. Eikä ainakaan mun puolesta kiirettä Ripan luonteen kirjoittamisessa kiirettä, pidetään meno rentona Kertomasi perusteella Ripasta sai jo varsin hyvän käsityksen, millainen herra talliin on muuttamassa!
|
|